منظور از شرکتهای معتمد ارائهکننده خدمات مالیاتی چیست؟
صورتحساب های درآمدهایی که ناشی از فروش کالا و خدمات نیست چگونه باید ثبت شود؟
مدت زمان مجاز برای ارسال صورتحساب چه میزان است؟
در صورتی که واحد اندازه گیری مورد نظر در سایت وجود ندارد چه باید کرد؟
چرا تعداد صورتحساب ثبت شده در کیسان و ارسال شده برای کارپوشه مغایرت دارد؟
صورتحساب فروش سهام چگونه باید ثبت شود؟
تا چه زمانی میتوان برای یک صورتحساب اصلاح، ابطال یا برگشت از فروش ثبت نمود؟
در صورتی که یک صورتحساب را به اشتباه در کارپوشه رد کردیم چه باید کرد؟
آیا شماره صورتحساب ارسال شده برای کیسان باید از قواعد سریال صورتحساب پیروی کند؟ مثلا سریال باشد؟
آیا ارائه خدمات شرکت داده پردازی کیسان منوط به عقد قرارداد است؟
آیا میتوان در یک صورتحساب دو ردیف کالا یا خدمات یکسان ثبت نمود؟
آیا امکان ثبت چند اصلاح یا برگشت از فروش بر روی یک صورتحساب وجود دارد؟
در صورتحسابهای برگشت از فروش تعداد مقدار به چه صورت باید ثبت شود؟
آیا امکان ثبت برگشت از فروش بر روی صورتحساب صادراتی وجود دارد؟
در صورتی که خریدار ابطال صورتحساب را اشتباها رد کند چه باید کرد؟
صورتحساب ها پس از ثبت در پایانه فروشگاهی کیسان چه زمانی برای کارپوشه ارسال میشوند؟
اشخاص مشمول اجرای قانون پایانه های فروشگاهی و سامانه مودیان کدامند؟
منظور از تاریخ مشمولیت اشخاص در قانون پایانه های فروشگاهی و سامانه مودیان چیست؟
انواع صورتحساب الکترونیکی چیست؟
تفاوت بین صورتحساب الکترونیکی نوع اول با نوع دوم چیست؟
چند نوع الگو برای صورتحساب الکترونیکی نوع اول وجود دارد؟
چند روش برای ارسال صورتحساب الکترونیکی وجود دارد؟
روش ارسال اطلاعات صورتحساب الکترونیکی توسط مودی چگونه است؟
انواع شرکتهای معتمد ارائهکننده خدمات مالیاتی کدامند؟
شماره منحصر به فرد مالیاتی مندرج در صورتحساب، معرف چیست؟
شناسه یکتای حافظه مالیاتی چیست؟
مراحل دریافت شناسه یکتای حافظه مالیاتی چیست؟
تفاوت شناسه یکتای حافظه مالیاتی با شماره منحصر به فرد مالیاتی چیست؟
آیا پس از ارسال صورتحساب الکترونیکی امکان ویرایش آن وجود دارد؟
در صورت صدور صورتحساب الکترونیکی برگشت از فروش یا اصلاحی، امکان ابطال صورتحساب الکترونیکی برگشتی یا اصلاحی وجود دارد؟
اگر صورتحسابی دو یا چند بار برگشت از فروش زده شود، با چه راهکاری اطلاعات و شماره صورتحساب مرجع در آن ثبت می شود؟
آیا امکان تایید یا رد صورتحساب الکترونیکی وجود دارد؟
آیا تایید صورتحساب الکترونیکی به صورت کلی و گروهی امکانپذیر است؟
آیا امکان اصلاح صورتحساب الکترونیکی ابطالی وجود دارد؟
مودیان دارای پرونده که ثبت نام الکترونیکی دارند، چگونه به کارپوشه خود وارد میشوند؟
اگر پایانه فروشگاهی مودی به هر دلیلی با مشکل مواجه شود و امکان صدور صورتحساب الکترونیکی وجود نداشته باشد، چه روش جایگزینی وجود دارد؟
آیا ساز و کار اعطاي شماره اقتصادي به اتباع غيرايراني به عنوان خریدار وجود دارد؟
حد مجاز فروش برای واحدهای جدیدالتاسیس یا واحدهای فاقد سابقه مالیاتی چگونه است؟
تکلیف پیشپرداختهای خریدکالا در صدور صورتحساب الکترونیکی چیست؟
انواع پرداخت در صورتحساب الکترونیکی چیست؟